HUUROVEREENKOMST

Contactgegevens:
SALON Verhuur
SALON Weddings BVBA
Westerlosesteenweg 10
2230 Herselt
BE nieuwe btw nummer
www.salon-verhuur.be

1. De goederen blijven eigendom van SALON BV, tenzij anders overeengekomen door beide partijen.
2. De klant erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.
3. De klant is verantwoordelijk voor de gehuurde goederen van zodra deze de opslagplaats van SALON BV hebben verlaten.
4. De klant staat in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de klant alle nodige verzekeringen zal besteden aan de goederen om deze teruggave te verzekeren.
5. Betalingsvoorwaarden levering: overschrijving op voorhand. Er zal geen levering of afhaling plaats vinden als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van SALON BV.
6. Zelf afhalen en terugbrengen: laden en lossen gebeurt door de klant zelf. Uiteraard bieden we graag onze helpende handen aan.
8. Uiterste wijzigingsdatum is 5 dagen voor levering datum. Gevraagde wijzigingen binnen de 5 dagen worden niet toegestaan.
9. Uiterste annuleringsdatum is 4 weken voor leveringsdatum. Er is een annuleringskost van 15% van het totale bedrag als je annuleert 4 weken voor levering. Wil je binnen de 4 weken voor levering nog annuleren, dan bedraagt de annuleringskost 30% van het totale bedrag. Als je 2 weken voor levering annuleert, wordt er een annuleringskost van 50% op het totale bedrag aangerekend. Bij annulering een week voor de levering wordt er 70% van het totale bedrag aangerekend.
10. Levering is mogelijk vanaf een besteding van €250. De vervoerskost staat steeds vermeld op de offerte.
10. Wij leveren op de plaats die de klant verkiest doch bij afstanden groter dan 30 meter van leveringsvoertuig tot locatie kan er een meerprijs van €35 exclusief BTW per uur per persoon worden aangerekend. Dit is ook van toepassing wanneer er moet geleverd worden op onverharde ondergrond zoals gras, kiezelstenen, grind, zand, …
11. SALON BV kan niet verantwoordelijk worden gehouden als bepaalde gehuurde goederen niet op de locatie kunnen geplaatst worden door onvoorziene omstandigheden: doorgang geblokkeerd, afmetingen doorgang te klein en dergelijke onvoorzienbare factoren. De klant is in deze gevallen verantwoordelijk en kan geen schadevergoeding verhalen op SALON Weddings BVBA.
12. Alle materialen worden op het gelijkvloers geleverd.
13. Leveringen op verdiepingen of via trappen of lift worden enkel uitgevoerd na duidelijke aanvraag op voorhand. Zonder aanvraag op voorhand moet men SALON Verhuur telefonisch contacteren.
14. Leveringen van maandag tot en met vrijdag tussen 09u – 17u, zaterdag, zondag of feestdagen zijn mogelijk op aanvraag met een meerprijs op de normale transportkost. Bij deze tijdsbepaling wordt rekening gehouden dat onze chauffeur de locatie moet kunnen verlaten voor 17u.
15. Ophalingen aan het magazijn (Blauberg, Herselt) kan steeds op het aangeduide uur, tenzij anders afgesproken.
16. De verhuurde goederen dienen in goede staat teruggebracht te worden.
17. Bij elke bestelling rekenen wij een borg aan.
– Bij een besteding tussen de €25 – €100 bedraagt de borg €75
– Bij een besteding tussen de €100 – €250 bedraagt de borg €175
– Bij een besteding tussen de €250 – 500 bedraagt de borg €350
– Bij een besteding tussen de €500 – €1000 bedraagt de borg €500
18. Indien de gehuurde goederen niet volledig, stuk of vuil worden teruggebracht zullen we dit verrekenen in de borg.

Belangrijk bericht

  • Om u nog beter van dienst te zijn gelieve de geleverde goederen te controleren bij levering of afhaling. Bij vaststelling van schade, tekorten of defecten gelieve ons te contacteren via telefoon of via e-mail.
  • Melding van schade na uw event kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.
  • Gelieve alle gehuurde goederen bij ophaaldatum terug te plaatsen zoals afgeleverd. Extra werk = extra kosten!
  • De reiniging van de gehuurde goederen is voor SALON Weddings BVBA.
  • Na controle en reiniging van de bestelling door de verantwoordelijke zullen de mogelijke tekorten, defecten of schade worden medegedeeld aan de klant via e-mail. De meldingsperiode kan variëren van 1 tot 31 kalenderdagen na uw huurperiode. Zonder tegenbericht zullen deze gefactureerd worden 7 kalenderdagen na melding.
  • Tekorten kunnen door de klant geretourneerd worden tot 14 dagen na vaststelling.

Opmerkingen

  • Gelieve de bestekken per soort terug in de bakken te plaatsen. Voor niet gesorteerde bestekken zullen wij een vergoeding aanrekenen berekend volgens deze formule = €0,6 /minuut (exclusief BTW).
  • Gelieve de glazen terug met opening naar beneden en per soort in de bakken te plaatsen. Voor niet gesorteerde glazen zullen wij een boete aanrekenen van €3,00 exclusief BTW per bak.

De huurovereenkomst wordt als aanvaard beschouwd bij het bevestigen van de bestelling.