Huurovereenkomst

Contactgegevens:

SALON bv
Westerlosesteenweg 10
2230 Herselt
www.salon-verhuur.be
BE0739 958 461
Sanya: +32 494 171 162 | Lotte: +32 468 148 963

  1. De goederen blijven eigendom van SALON bv, tenzij anders overeengekomen door beide partijen.
  2. De klant erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.
  3. De klant is verantwoordelijk voor de gehuurde goederen van zodra deze de opslagplaats van SALON BV hebben verlaten.
  4. De klant staat in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de klant alle nodige verzekeringen zal besteden aan de goederen om deze teruggave te verzekeren.
  5. Betalingsvoorwaarden levering: overschrijving op voorhand. Er zal geen levering of afhaling plaats vinden als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van SALON bv.
  6. Zelf afhalen en terugbrengen: laden en lossen gebeurt door de klant zelf. Uiteraard bieden we graag onze helpende handen aan.
  7. Uiterste wijzigingsdatum is 5 dagen voor levering datum. Gevraagde wijzigingen binnen de 5 dagen worden niet toegestaan.
  8. Uiterste annuleringsdatum is 4 weken voor leveringsdatum. Er is een annuleringskost van 15% van het totale bedrag als je annuleert 4 weken voor levering. Wil je binnen de 4 weken voor levering nog annuleren, dan bedraagt de annuleringskost 30% van het totale bedrag. Als je 2 weken voor levering annuleert, wordt er een annuleringskost van 50% op het totale bedrag aangerekend. Bij annulering een week voor de levering wordt er 70% van het totale bedrag aangerekend.
  9. Goederen worden standaard voor 4 dagen gehuurd. Per extra huurdag wordt er 25% van het totaalbedrag aangerekend.
  10. Levering is mogelijk vanaf een besteding van €250. De vervoerskost staat steeds vermeld op de offerte.
  11. Wij leveren op de plaats die de klant verkiest doch bij afstanden groter dan 30 meter van leveringsvoertuig tot locatie kan er een meerprijs van €35 exclusief BTW per uur per persoon worden aangerekend. Dit is ook van toepassing wanneer er moet geleverd worden op onverharde ondergrond zoals gras, kiezelstenen, grind, zand, …
  12. SALON bv kan niet verantwoordelijk worden gehouden als bepaalde gehuurde goederen niet op de locatie kunnen geplaatst worden door onvoorziene omstandigheden: doorgang geblokkeerd, afmetingen doorgang te klein en dergelijke onvoorzienbare factoren. De klant is in deze gevallen verantwoordelijk en kan geen schadevergoeding verhalen op SALON bv.
  13. Alle materialen worden op het gelijkvloers geleverd.
  14. Leveringen op verdiepingen of via trappen of lift worden enkel uitgevoerd na duidelijke aanvraag op voorhand. Zonder aanvraag op voorhand moet men SALON bv telefonisch contacteren.
  15. Leveringen van maandag tot en met vrijdag tussen 09u – 17u, zaterdag, zondag of feestdagen zijn mogelijk op aanvraag met een meerprijs op de normale transportkost. Bij deze tijdsbepaling wordt rekening gehouden dat onze chauffeur de locatie moet kunnen verlaten voor 17u.
  16. Ophalingen aan het magazijn (Blauberg, Herselt) kan steeds op het aangeduide uur, tenzij anders afgesproken.
  17. De verhuurde goederen dienen in goede staat teruggebracht te worden.
  18. Indien de gehuurde goederen niet volledig, stuk of vuil worden teruggebracht zullen we een schadevergoeding aanrekenen voor de kosten die gemaakt moeten worden.

Belangrijk bericht

  • Om u nog beter van dienst te zijn gelieve de geleverde goederen te controleren bij levering of afhaling. Bij vaststelling van schade, tekorten of defecten gelieve ons te contacteren via telefoon of via e-mail.
  • Melding van schade na uw event kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.
  • Gelieve alle gehuurde goederen bij ophaaldatum terug te plaatsen zoals afgeleverd. Extra werk = extra kosten!
  • De reiniging van de gehuurde servetten is voor SALON bv.
  • Na controle van de bestelling door de verantwoordelijke zullen de mogelijke tekorten, defecten of (water)schade worden medegedeeld aan de klant via e-mail. De meldingsperiode kan variëren van 1 tot 31 kalenderdagen na uw huurperiode. Zonder tegenbericht zullen deze gefactureerd worden 7 kalenderdagen na melding.
  • Tekorten kunnen door de klant geretourneerd worden tot 14 dagen na vaststelling.

Opmerkingen

  • Gelieve kaarsvet altijd te verwijderen met heet water. Voor het niet verwijderen van kaarsvet zullen wij een vergoeding aanrekenen van €0,75 /minuut (exclusief BTW).
  • Gelieve de glazen terug met opening naar beneden en per soort in de bakken te plaatsen. Voor niet gesorteerde glazen zullen wij een boete aanrekenen van €3,00 (exclusief BTW) per bak.

De huurovereenkomst wordt als aanvaard beschouwd bij het bevestigen van de bestelling.